Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Assessment training: a precondition for teachers' competencies and use of classroom assessment practices.

Tytuł:
Assessment training: a precondition for teachers' competencies and use of classroom assessment practices.
Autorzy:
Koloi‐Keaikitse, Setlhomo
Źródło:
International Journal of Training & Development. Jun2016, Vol. 20 Issue 2, p107-123. 17p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies