Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

بررسی تأثیر هوش بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچ و متوسط

Tytuł:
بررسی تأثیر هوش بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچ و متوسط
Autorzy:
فاریابی, محمد
پور, الهام ظفریان
Alternatywny tytuł:
Investigating the impact of marketing intelligence on competitive advantage in SMEs.
Źródło:
New Marketing Research Journal. 2014 Special Issue, Vol. 4, p3-45. 23p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies