Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gender Justice and the Market: A Transformative Consumer Research Perspective.

Tytuł:
Gender Justice and the Market: A Transformative Consumer Research Perspective.
Autorzy:
Hein, Wendy
Steinfield, Laurel
Ourahmoune, Nacima
Coleman, Catherine A.
Zayer, Linda Tuncay
Littlefield, Jon
Źródło:
Journal of Public Policy & Marketing. Fall2016, Vol. 35 Issue 2, p223-236. 14p. 1 Diagram, 2 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies