Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

IMPULSIVE BUYING BEHAVIOUR OF RURAL PEOPLE: WITH REFERENCE TO FMCG PRODUCTS.

Tytuł:
IMPULSIVE BUYING BEHAVIOUR OF RURAL PEOPLE: WITH REFERENCE TO FMCG PRODUCTS.
Autorzy:
LALITHA, J. JOSEPHINE
PANCHANATHAM, N.
Źródło:
CLEAR International Journal of Research in Commerce & Management. Oct2013, Vol. 4 Issue 10, p82-85. 5p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies