Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

New Geography of M&As: A Framing Device of Firms' Strategies.

Tytuł:
New Geography of M&As: A Framing Device of Firms' Strategies.
Autorzy:
Caiazza, Rosa
Very, Philippe
Ferrara, Graziella
Źródło:
Thunderbird International Business Review. Mar/Apr2017, Vol. 59 Issue 2, p243-250. 8p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies