Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How is anxiety related to math performance in young students? A longitudinal study of Grade 2 to Grade 3 children.

Tytuł:
How is anxiety related to math performance in young students? A longitudinal study of Grade 2 to Grade 3 children.
Autorzy:
Cargnelutti, Elisa (AUTHOR)
Tomasetto, Carlo (AUTHOR)
Passolunghi, Maria Chiara (AUTHOR)
Źródło:
Cognition & Emotion. Jun2017, Vol. 31 Issue 4, p755-764. 10p. 2 Diagrams, 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies