Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Incentives Versus Reciprocity: Insights from a Field Experiment.

Tytuł :
Incentives Versus Reciprocity: Insights from a Field Experiment.
Autorzy :
CHUNG, DOUG J. (AUTHOR)
NARAYANDAS, DAS (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2017, Vol. 54 Issue 4, p511-524. 14p. 1 Diagram, 9 Charts, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies