Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Consuming music in the digital age: technologies, roles and everyday life.

Tytuł :
Consuming music in the digital age: technologies, roles and everyday life.
Autorzy :
Cos, Grant
Pokaż więcej
Źródło :
Consumption, Markets & Culture. Feb2018, Vol. 21 Issue 1, p99-101. 3p.
Recenzja

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies