Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of a hybrid latent class approach to identify consumer segments and market potential for organic products in Nigeria.

Tytuł:
The use of a hybrid latent class approach to identify consumer segments and market potential for organic products in Nigeria.
Autorzy:
Bello, Muhammad
Abdulai, Awudu
Źródło:
Agribusiness. Spring2018, Vol. 34 Issue 2, p190-203. 14p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies