Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A latent-class discrete-choice model of demand for economics electives: a case study on the challenge to increase enrollment.

Tytuł:
A latent-class discrete-choice model of demand for economics electives: a case study on the challenge to increase enrollment.
Autorzy:
Dillingham, Reginald T.
Breffle, William S.
Kelly, Matthew C.
Źródło:
Journal of Marketing for Higher Education. Jan-Jun2018, Vol. 28 Issue 1, p113-127. 15p. 6 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies