Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stakeholder Engagement: Keeping Business Legitimate in Austria’s Natural Mineral Water Bottling Industry.

Tytuł:
Stakeholder Engagement: Keeping Business Legitimate in Austria’s Natural Mineral Water Bottling Industry.
Autorzy:
Provasnek, Anna Katharina
Schmid, Erwin
Steiner, Gerald ,
Źródło:
Journal of Business Ethics. Jun2018, Vol. 150 Issue 2, p467-484. 18p. 2 Diagrams, 6 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies