Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

VIRTUAL FIRST IMPRESSIONS MATTER: THE EFFECT OF ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING SITES ON IMPRESSION FORMATION IN VIRTUAL TEAMS.

Tytuł:
VIRTUAL FIRST IMPRESSIONS MATTER: THE EFFECT OF ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING SITES ON IMPRESSION FORMATION IN VIRTUAL TEAMS.
Autorzy:
Cummings, Jeff (AUTHOR)
Dennis, Alan R. (AUTHOR)
Źródło:
MIS Quarterly. Sep2018, Vol. 42 Issue 3, p697-717. 30p. 4 Diagrams, 10 Charts, 1 Graph.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies