Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Safe Bets or Hot Hands? How Status and Celebrity Influence Strategic Alliance Formations by Newly Public Firms.

Tytuł:
Safe Bets or Hot Hands? How Status and Celebrity Influence Strategic Alliance Formations by Newly Public Firms.
Autorzy:
Hubbard, Timothy D.
Pollock, Timothy G.
Pfarrer, Michael D.
Rindova, Violina P.
Źródło:
Academy of Management Journal. Oct2018, Vol. 61 Issue 5, p1976-1999. 24p. 8 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies