Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Service Quality and Share-of-Wallet as Predictors of Loyalty: Examining the Intermediating Impact of Satisfaction, Trust, and Commitment in the Retail Industry.

Tytuł:
Service Quality and Share-of-Wallet as Predictors of Loyalty: Examining the Intermediating Impact of Satisfaction, Trust, and Commitment in the Retail Industry.
Autorzy:
Ray, Ipshita
Chongyu Lu
Źródło:
Journal of Marketing Development & Competitiveness. 2018, Vol. 12 Issue 4, p112-125. 14p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies