Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Color of Support: The Effect of Sponsor–Team Visual Congruence on Sponsorship Performance.

Tytuł:
The Color of Support: The Effect of Sponsor–Team Visual Congruence on Sponsorship Performance.
Autorzy:
Henderson, Conor M. (AUTHOR)
Mazodier, Marc (AUTHOR)
Sundar, Aparna (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing. May2019, Vol. 83 Issue 3, p50-71. 22p. 3 Diagrams, 6 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies