Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Optimal Design of Free Samples for Digital Products and Services.

Tytuł:
Optimal Design of Free Samples for Digital Products and Services.
Autorzy:
Li, Hongshuang (Alice) (AUTHOR)
Jain, Sanjay (AUTHOR)
Kannan, P.K. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Jun2019, Vol. 56 Issue 3, p419-438. 20p. 13 Charts, 4 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies