Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spain's 300-year-old postal service gets a rebrand: Correos has been given a new look that aims to modernise the national company, while paying homage to its history through a horn logo referencing how postmen used to alert people to collect their mail.

Tytuł:
Spain's 300-year-old postal service gets a rebrand: Correos has been given a new look that aims to modernise the national company, while paying homage to its history through a horn logo referencing how postmen used to alert people to collect their mail.
Autorzy:
Dawood, Sarah
Źródło:
Design Week (Online Edition). 6/11/2019, p1-1. 1p.
Periodyk

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies