Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employee satisfaction trajectories and their effect on customer satisfaction and repatronage intentions.

Tytuł:
Employee satisfaction trajectories and their effect on customer satisfaction and repatronage intentions.
Autorzy:
Wolter, Jeremy S. (AUTHOR)
Bock, Dora (AUTHOR)
Mackey, Jeremy (AUTHOR)
Xu, Pei (AUTHOR)
Smith, Jeffery S. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of the Academy of Marketing Science. Sep2019, Vol. 47 Issue 5, p815-836. 22p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies