Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Secret Ingredient Is Me: Customization Prompts Self-Image-Consistent Product Perceptions.

Tytuł:
The Secret Ingredient Is Me: Customization Prompts Self-Image-Consistent Product Perceptions.
Autorzy:
Klesse, Anne-Kathrin (AUTHOR)
Cornil, Yann (AUTHOR)
Dahl, Darren William (AUTHOR)
Gros, Nina (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Oct2019, Vol. 56 Issue 5, p879-893. 15p. 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies