Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sociocognitive Perspectives in Strategic Management.

Tytuł:
Sociocognitive Perspectives in Strategic Management.
Autorzy:
Pfarrer, Michael D. (AUTHOR)
Devers, Cynthia E. (AUTHOR)
Corley, Kevin (AUTHOR)
Cornelissen, Joep P. (AUTHOR)
Lange, Donald (AUTHOR)
Makadok, Richard (AUTHOR)
Mayer, Kyle (AUTHOR)
Weber, Libby (AUTHOR)
Źródło:
Academy of Management Review. Oct2019, Vol. 44 Issue 4, p767-774. 8p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies