Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stock Market Reactions to New Product Launches in International Markets: The Moderating Role of Culture.

Tytuł:
Stock Market Reactions to New Product Launches in International Markets: The Moderating Role of Culture.
Autorzy:
Talay, M. Berk
Akdeniz, M. Billur
Obal, Michael
Townsend, Janell D.
Źródło:
Journal of International Marketing. Dec2019, Vol. 27 Issue 4, p81-98. 18p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Map.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies