Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The Uncertain Self: How Self-Concept Structure Affects Subscription Choice.

Tytuł :
The Uncertain Self: How Self-Concept Structure Affects Subscription Choice.
Autorzy :
Savary, Jennifer (AUTHOR)
Dhar, Ravi (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Consumer Research. Feb2020, Vol. 46 Issue 5, p887-903. 17p. 3 Charts, 5 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies