Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Shopping cues: Conceptualization, scale development, and validation.

Tytuł:
Shopping cues: Conceptualization, scale development, and validation.
Autorzy:
Ahmed, Sohel (AUTHOR)
Ting, Ding Hooi (AUTHOR)
Źródło:
International Journal of Market Research. Jan2020, Vol. 62 Issue 1, p95-112. 18p. 2 Diagrams, 9 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies