Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effects of Commercial Length On Advertising Impact: What Short Advertisements Can and Cannot Deliver.

Tytuł:
The Effects of Commercial Length On Advertising Impact: What Short Advertisements Can and Cannot Deliver.
Autorzy:
VARAN, DUANE
NENYCZ-THIEL, MAGDA
KENNEDY, RACHEL
BELLMAN, STEVEN
Źródło:
Journal of Advertising Research. Mar2020, Vol. 60 Issue 1, p54-70. 17p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies