Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Brand Environments and the Emergence and Change of Awareness for New Sports Teams: A Two-Wave Examination.

Tytuł:
Brand Environments and the Emergence and Change of Awareness for New Sports Teams: A Two-Wave Examination.
Autorzy:
Du, James
McLeod, Christopher M.
James, Jeffrey D.
Źródło:
Sport Marketing Quarterly. 2020, Vol. 29 Issue 1, p18-32. 15p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies