Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Communicating Brands in Television Advertising.

Tytuł:
Communicating Brands in Television Advertising.
Autorzy:
Bruce, Norris I. (AUTHOR)
Becker, Maren (AUTHOR)
Reinartz, Werner (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2020, Vol. 57 Issue 2, p236-256. 21p. 2 Diagrams, 10 Charts, 6 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies