Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Highlighting Effort Versus Talent in Service Employee Performance: Customer Attributions and Responses.

Tytuł :
Highlighting Effort Versus Talent in Service Employee Performance: Customer Attributions and Responses.
Autorzy :
Leung, Fine F. (AUTHOR)
Kim, Sara (AUTHOR)
Tse, Caleb H. (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Marketing. May2020, Vol. 84 Issue 3, p106-121. 16p. 3 Diagrams.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies