Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Anatomy of the Advertising Budget Decision: How Analytics and Heuristics Drive Sales Performance.

Tytuł:
The Anatomy of the Advertising Budget Decision: How Analytics and Heuristics Drive Sales Performance.
Autorzy:
Kolsarici, Ceren (AUTHOR)
Vakratsas, Demetrios (AUTHOR)
Naik, Prasad A. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Jun2020, Vol. 57 Issue 3, p468-488. 21p. 1 Diagram, 9 Charts, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies