Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of Platform Characteristics on Purchase Intention in Social Commerce: Mechanism of Psychological Contracts.

Tytuł:
Influence of Platform Characteristics on Purchase Intention in Social Commerce: Mechanism of Psychological Contracts.
Autorzy:
Hussain, Shahbaz
Ying Li
Wenli Li
Źródło:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Jan2021, Vol. 16 Issue 1, p1-17. 17p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies