Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Extending Compromise Effect Models to Complex Buying Situations and Other Context Effects.

Tytuł:
Extending Compromise Effect Models to Complex Buying Situations and Other Context Effects.
Autorzy:
Kivetz, Ran
Netzer, Oded
Srinivasan, V. "Seenu"
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2004, Vol. 41 Issue 3, p262-268. 7p. 2 Black and White Photographs, 1 Chart, 1 Graph.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies