Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

eWOM y toma de decisiones del consumidor en el mercado hotelero: análisis bibliométrico.

Tytuł:
eWOM y toma de decisiones del consumidor en el mercado hotelero: análisis bibliométrico.
Autorzy:
Morales del Río, Cecilia
de Jesús Vizcaino, Antonio
Alternatywny tytuł:
A bibliometric analysis of electronic Word-of-Mouth (eWOM) on the consumer decision-making process.
Źródło:
Mercados y Negocios. jul-dec2020, Vol. 21 Issue 42, p93-117. 25p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies