Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Disruptive product development for online fast fashion retailers.

Tytuł :
Disruptive product development for online fast fashion retailers.
Autorzy :
Parker-Strak, Rachel (AUTHOR)
Barnes, Liz (AUTHOR)
Studd, Rachel (AUTHOR)
Doyle, Stephen (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Fashion Marketing & Management. 2020, Vol. 24 Issue 3, p517-532. 16p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies