Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Cultural Comparative Study of Mobile Banking Adoption Factors.

Tytuł:
A Cultural Comparative Study of Mobile Banking Adoption Factors.
Autorzy:
Changchit, Chuleeporn (AUTHOR)
Klaus, Tim (AUTHOR)
Lonkani, Ravi (AUTHOR)
Sampet, Jomjai (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Computer Information Systems. 2020, Vol. 60 Issue 5, p484-494. 11p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies