Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Polarity of Online Reviews: Prevalence, Drivers and Implications.

Tytuł:
The Polarity of Online Reviews: Prevalence, Drivers and Implications.
Autorzy:
Schoenmueller, Verena (AUTHOR)
Netzer, Oded (AUTHOR)
Stahl, Florian (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Oct2020, Vol. 57 Issue 5, p853-877. 25p. 1 Diagram, 12 Charts, 6 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies