Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE STRUCTURE OF AN INTEGRATED INTERNET MARKETING COMPLEX, BASED ON THE MARKETING-MIX CONCEPT.

Tytuł:
THE STRUCTURE OF AN INTEGRATED INTERNET MARKETING COMPLEX, BASED ON THE MARKETING-MIX CONCEPT.
Autorzy:
Vynogradova, Olena
Drokina, Nina
Alternatywny tytuł:
STRUKTURA ZINTEGROWANEGO KOMPLEKSU MARKETINGU INTERNETOWEGO WEDŁUG KONCEPCJI MARKETINGU MIX.
Źródło:
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. 2020, Vol. 19 Issue 3, p117-126. 10p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies