Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Companies, Meet Ethical Consumers: Strategic CSR Management to Impact Consumer Choice.

Tytuł:
Companies, Meet Ethical Consumers: Strategic CSR Management to Impact Consumer Choice.
Autorzy:
Kuokkanen, Henri (AUTHOR)
Sun, William (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Business Ethics. Oct2020, Vol. 166 Issue 2, p403-423. 21p. 4 Diagrams, 3 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies