Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

From Purchasing Exposure to Fostering Engagement: Brand–Consumer Experiences in the Emerging Computational Advertising Landscape.

Tytuł:
From Purchasing Exposure to Fostering Engagement: Brand–Consumer Experiences in the Emerging Computational Advertising Landscape.
Autorzy:
Araujo, Theo (AUTHOR)
Copulsky, Jonathan R. (AUTHOR)
Hayes, Jameson L. (AUTHOR)
Kim, Su Jung (AUTHOR)
Srivastava, Jaideep (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Advertising. Aug/Sep2020, Vol. 49 Issue 4, p428-445. 18p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies