Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating, Metavoicing, and Propagating: A Road Map for Understanding User Roles in Computational Advertising.

Tytuł:
Creating, Metavoicing, and Propagating: A Road Map for Understanding User Roles in Computational Advertising.
Autorzy:
Liu-Thompkins, Yuping (AUTHOR)
Maslowska, Ewa (AUTHOR)
Ren, Yuqing (AUTHOR)
Kim, Hyejin (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Advertising. Aug/Sep2020, Vol. 49 Issue 4, p394-410. 17p. 1 Diagram.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies