Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Charting the Path to Purchase Using Topic Models.

Tytuł:
Charting the Path to Purchase Using Topic Models.
Autorzy:
Li, Hongshuang (Alice) (AUTHOR)
Ma, Liye (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2020, Vol. 57 Issue 6, p1019-1036. 18p. 2 Diagrams, 10 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies