Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Three Decades of Customer Value Research: Paradigmatic Roots and Future Research Avenues.

Tytuł:
Three Decades of Customer Value Research: Paradigmatic Roots and Future Research Avenues.
Autorzy:
Zeithaml, Valarie A. (AUTHOR)
Verleye, Katrien (AUTHOR)
Hatak, Isabella (AUTHOR)
Koller, Monika (AUTHOR)
Zauner, Alexander (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Service Research. Nov2020, Vol. 23 Issue 4, p409-432. 24p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies