Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Do CSR activities increase organizational citizenship behavior among employees? Mediating role of affective commitment and job satisfaction.

Tytuł:
Do CSR activities increase organizational citizenship behavior among employees? Mediating role of affective commitment and job satisfaction.
Autorzy:
Khaskheli, Asadullah (AUTHOR)
Jiang, Yushi (AUTHOR)
Raza, Syed A. (AUTHOR)
Qureshi, Muhammad A. (AUTHOR)
Khan, Komal A. (AUTHOR)
Salam, Javeria (AUTHOR)
Źródło:
Corporate Social Responsibility & Environmental Management. Nov2020, Vol. 27 Issue 6, p2941-2955. 15p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies