Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Should I Touch the Customer? Rethinking Interpersonal Touch Effects from the Perspective of the Touch Initiator.

Tytuł:
Should I Touch the Customer? Rethinking Interpersonal Touch Effects from the Perspective of the Touch Initiator.
Autorzy:
Luangrath, Andrea Webb (AUTHOR)
Peck, Joann (AUTHOR)
Gustafsson, Anders (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Consumer Research. Dec2020, Vol. 47 Issue 4, p588-607. 20p. 5 Color Photographs, 2 Diagrams, 3 Charts, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies