Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ҐЕНЕЗА ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ КОГНІТИВНОГО МАРКЕТИНГУ.

Tytuł:
ҐЕНЕЗА ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ КОГНІТИВНОГО МАРКЕТИНГУ.
Autorzy:
Андріївна, Крикун Вікторія
Alternatywny tytuł:
GENESIS AND ESSENCE OF COGNITIVE MARKETING.
ГЕНЕЗИС И СУТЬ ПОНЯТИЯ КОГНИТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ.
Źródło:
Scientific Proceedings of Ostroh Academy National University Series, Economics. 2020, Vol. 46 Issue 18, p31-38. 8p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies