Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sounds of scents: olfactory-auditory correspondences in the online purchase experience of perfume.

Tytuł:
Sounds of scents: olfactory-auditory correspondences in the online purchase experience of perfume.
Autorzy:
Mahdavi, Mehdi
Barbosa, Belem
Oliveira, Zaíla
Chkoniya, Valentina
Alternatywny tytuł:
Sons do Aroma: Correspondências olfativas-auditivas nas experiências de compra online de perfume.
Źródło:
Revista Brasileira de Gestão de Negócios. Oct-Dec2020, Vol. 22 Issue 4, p836-853. 36p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies