Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Click-Through Behavior across Devices In Paid Search Advertising: Why Users Favor Top Paid Search Ads And Are Sensitive to Ad Position Change.

Tytuł :
Click-Through Behavior across Devices In Paid Search Advertising: Why Users Favor Top Paid Search Ads And Are Sensitive to Ad Position Change.
Autorzy :
CHONGYU LU
REX YUXING DU
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Advertising Research. Dec2020, Vol. 60 Issue 4, p394-406. 13p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies