Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Investigating Sport Fan Attitudes Toward Tanking: The Role of Values-Based Connections.

Tytuł:
Investigating Sport Fan Attitudes Toward Tanking: The Role of Values-Based Connections.
Autorzy:
Aiken, K. Damon
Sukhdial, Ajay
Campbell Jr., Richard M.
Kent, Aubrey
Źródło:
Sport Marketing Quarterly. 2020, Vol. 29 Issue 4, p256-268. 13p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies