Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A 60-Year Bibliographic Review Of the Journal of Advertising Research: Perspectives on Trends in Authorship, Influences, and Research Impact.

Tytuł:
A 60-Year Bibliographic Review Of the Journal of Advertising Research: Perspectives on Trends in Authorship, Influences, and Research Impact.
Autorzy:
BROWN, TERRENCE
PARK, ANDREW
PITT, LEYLAND
Źródło:
Journal of Advertising Research. 2020Supplement, Vol. 60, p360A-360G. 7p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies