Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inefficiencies in Digital Advertising Markets.

Tytuł:
Inefficiencies in Digital Advertising Markets.
Autorzy:
Gordon, Brett R. (AUTHOR)
Jerath, Kinshuk (AUTHOR)
Katona, Zsolt (AUTHOR)
Narayanan, Sridhar (AUTHOR)
Shin, Jiwoong (AUTHOR)
Wilbur, Kenneth C. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing. Jan2021, Vol. 85 Issue 1, p7-25. 19p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies