Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing Agility: The Concept, Antecedents, and a Research Agenda.

Tytuł:
Marketing Agility: The Concept, Antecedents, and a Research Agenda.
Autorzy:
Kalaignanam, Kartik (AUTHOR)
Tuli, Kapil R. (AUTHOR)
Kushwaha, Tarun (AUTHOR)
Lee, Leonard (AUTHOR)
Gal, David (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing. Jan2021, Vol. 85 Issue 1, p35-58. 24p. 1 Color Photograph, 5 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies