Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ladders for Learning: Is Scaffolding the Key to Teaching Problem-Solving in Technology-Mediated Learning Contexts?

Tytuł:
Ladders for Learning: Is Scaffolding the Key to Teaching Problem-Solving in Technology-Mediated Learning Contexts?
Autorzy:
Janson, Andreas (AUTHOR)
Sӧllner, Matthias (AUTHOR)
Leimeister, Jan Marco (AUTHOR)
Źródło:
Academy of Management Learning & Education. Dec2020, Vol. 19 Issue 4, p439-468. 30p. 5 Diagrams, 10 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies